رویه ارسال سفارشات

خانه / رویه ارسال سفارشات

  • تمامی قیمت ها و موجودی در سایت به روز می باشد. لطفا قل از خرید به سایز لباس و مدل لباس دقت فرمایید و سپس سفارش دهید.
  • تمامی محصولات موجود در سایت با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه خواهد شد و از هر لباس تعداد محدود موجود است، اگر لباسی را می‌پسندید، سفارش خود را ثبت کنید که طی روزهای آینده شرمنده شما عزیزان نشویم.

حمل و نقل و جا بجایی کالا از نقطه ای به نقطه دیگر را باربری گویند.یکی از موارد مهم برای افراد در حمل و نقل، یافتن یک شرکت باربری معتبر است که بتواند به بهترین نحو ممکن مدیریت زمان و جابجایی کالا را به دست گیرد. به همیاری کادر حرفه ای مجرب و داشتن بهترین، سریعترین سرویس ها و ضریب امنیت بالا در مسافت های مورد نظر پوشش دهی دهند.

باربریروش ارسال توسط باربری اتوبوسی

در صورتی که امکان ارسال مرسولات توسط پست وجود نداشته باشد و یا خود مشتری از فروشگاه آنلاین درخواست کند، امکان ارسال کالا با استفاده از باربری اتوبوسی نیز وجود دارد. با استفاده از این روش، مدت زمان تحویل کالا به زمان حرکت اتوبوس به سمت مقصد بستگی دارد و طول مسیر مبدا تا مقصد نیز روی زمان ارسال کالا تاثیرگذار خواهد بود.

تیپاکسارسال بسته تیپاکس

تیپاکس به‌عنوان اولین پست خصوصی کشور و مبتکر سرویس درب به درب، سعی دارد تا با ارائه خدمات مختلف در ارسال بسته ها، پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. اگر بسته ای برای ارسال درون شهری و یا ارسال به هر نقطه از کشور دارید، تیپاکس همراه شماست. برای ارسال بسته با تیپاکس می‌توانید به صورت آنلاین، تلفنی و یا مراجعه به نمایندگی سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، بسته شما وارد مسیر ارسال شده و مراحل مختلفی را طی می‌کند تا به دست گیرنده برسد. برای آشنا شدن با هرکدام از روش‌های ارسال، روی گزینه موردنظر کلیک کنید.

پست پیشتاز با پست سفارشی چه تفاوتی دارد؟
سریع‌ترین سرویس پستی ارسال کالا، سرویس پست پیشتاز است که مرسوله با استفاده از این روش، در سریع‌ترین زمان ممکن و غالبا در بازه زمانی 24 الی 72 ساعته به دست مشتری می‌رسد. امکان پیگیری مرسولات با استفاده از این روش از طریق بارکدهای 10 و یا 20 رقمی برای مشتریان فراهم شده است و در واقع، مشتری با استفاده از این بارکدها می‌تواند مرسوله خود را از طریق سایت رسمی اداره پست پیگیری کند.

پیشتاز

پست پیشتاز بعد از پست ویژه، سریع‌ترین سرویس پستی در ایران است و همهٔ عملیات پستی آن از لحظه قبول مرسولات تا توزیع آن‌ها در داخل و خارج از کشور، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. در حال حاضر، مرسولات قبول شده در تهران به مقصد مراکز استان‌ها و بیش از ۱۰۰ شهر دیگر ظرف مدت ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت به گیرندگان تحویل داده می‌شود. حداکثر زمان تحویل یک مرسوله پیشتاز درون‌شهری به گیرنده ۲۴ ساعت و برای شهرستان‌ها ۴۸ تا ۷۲ ساعت است. این زمان در خارج از کشور بیشتر می‌باشد. البته مدت‌های ذکر شده در روزهای کاری می‌باشد و در روزهای تعطیل سرویس دهی انجام نمی‌گیرد.