آموزش

راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس

راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس

سایز لباس همیشه از کشوری به کشور دیگر و یا حتی از برندی به برند دیگر متفاوت است به همین منظور برای راحتی کار شما مجموعه ما با استفاده از راهنمای انتخاب  دقیق لباس را در نظر گرفته است تا به آسانی هر چه تمام تر بتوانید بهترین و فیت ترین لباس را انتخاب کنید.

انتخاب سایز مناسب

سایز لباس زنانه را چطور به دست آوریم؟

انتخاب سایز لباس زنانه به مراتب سخت تر از انتخاب سایز لباس مردانه است’ چون معمولا سایز بالاتنه و پایین تنه خانم ها با هم متفاوت است به همین دلیل است که قبل از انجام هر خریدی به ویژه خرید اینترنتی باید سایز بالاتنه و پایین تنه را بصورت جداگانه محاسبه کرد.

سایز مناسب لباس زنانه

اندازه ها را به روز کنید

اندازه‌هایتان را در یک دفترچه، یادداشت کنید. بهتر است اندازه دور بازو، طول بازوها، سرشانه‌ها و دور ران‌ها را هم یادداشت کنید. به خاطر داشته باشید که هر چند ماه یک بار باید این اندازه‌گیری‌ها را مجددا انجام دهید، چون ممکن است افزایش سایز لباس داشته باشید یا سایزتان کم شده باشد و تکیه کردن بر سایزهای قبلی نتیجه خریدتان را خراب کند. بنابراین نتیجه‌ها را به روز کنید.

ابزار اندازه گیری سایز لباس

ابزار اندازه گیری سایز لباس بر روی سایت‌های فروش اینترنتی تحت عنوان Tool شناخته می‌شود. شما می‌توانید اندازه‌های مختلفتان را وارد کنید و این ابزار سایز ایده‌آل را به شما پیشنهاد می‌کند.

به جز ابزارها، جدول‌های سایز بندی هم نقش خیلی پر رنگی در راهنمایی شما ایفا می‌کنند. از اندازه دور انگشت برای انتخاب سایز انگشتر به صورت آنلاین گرفته تا اندازه دور کمر، سرشانه و سینه برای انتخاب بلوز و شومیز و اندازه دور ران و باسن برای انتخاب لگ، همگی در یک جدول جمع شده‌اند. کافی است نزدیکترین سایز به خودتان را بر اساس اندازه‌هایی که قبلا یادداشت کرده‌اید، به دست آورید و سپس دست به انتخاب بزنید.

اندازه گیری

زمان مناسب برای اندازه گیری سایز لباس

بعضی‌ها معتقدند زمان مناسب برای اندازه گیری سایز لباس، زمانی است که غذای زیادی نخورده باشید و در کوچکترین فرم بدنی خودتان به سر ببرید؛ نظر ما بر خلاف این قضیه است. همان طور که زمان مناسب برای خرید کفش و صندل یا به دست آوردن سایز آن آخر شب است که پا در بزرگترین حالت خودش قرار دارد؛ خوب است برای خرید لباس هم در کوچکترین فرم خودتان ظاهر نشوید تا با خوردن کمترین حجم غذا دکمه‌های بلوزتان کش نیاید!

سایز لباس را بدون لباس یا از روی یک لایه لباس نازک اندازه بگیرید و سعی کنید صاف بایستید و قوز نکنید. در غیر این صورت سایزبندی‌تان اشتباه خواهد شد.

هیچ لباسی سایزتان نمیشود؟

اگر جزو افراد دو سایزی هستید و اختلاف سایز بالاتنه و پایین‌تنه‌تان به دلیل اضافه وزن تفاوت زیادی با هم دارد، طبیعی است که پیدا کردن سایز لباس ایده‌آل کار آسانی نباشد. این اتفاق به خصوص در مورد انتخاب کت و شلوار آقایان و کت و دامن خانم‌ها می‌افتد. بهترین روش این است که سعی کنید با ورزش و رژیم غذایی مناسب سایزتان را به وضعیت عادی برگردانید.

سایز

جدول سایز بندی بالا به شما کمک می کند تا سایز مناسب خود را پیدا کنید.لطفا قبل از هر خرید راهنمای سایز آن محصول را چک کنید تا از خریدتان رضایت بیشتری حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)

سبد خرید

بستن
رفته به بالا